Demy

09 november 2013
Gassel 12 november 2013,

Wij waren een maand geleden gebeld door Piloot Govert uit Eindhoven dat Demy uitgenodigd was voor een vlucht met de Stichting Hoogvliegers.

Op Zaterdag 9 november moesten wij rond de middag bij Govert thuis zijn.
Vanuit de stichting kreeg Demy een kei mooi T-shirt en een basebal pet.
Demy is er dolgelukkig mee!
Na kennis gemaakt te hebben reden wij ( papa mama en demy) met Govert mee naar airport Eindhoven.
Kei indrukwekkend om te zien.
Bij het gebouw van de vereniging kregen we nog uitleg over hoe en wat.
En om 14,15 uur gingen demy en papa en Govert naar buiten naar het vliegtuig waar ze de lucht mee in zouden gaan.
Spannend vond Demy het wel. Zelfs een beetje eng, maar zo stoer als ze in stapte ze toch in langs Govert de piloot.

Demy2

Mama bleef achter met foto toestel aan de grond en zwaaide naar hen toen ze de lucht ingingen.
Demy, papa en Govert hebben ruim een uur gevlogen, zelfs over ons dorp Gassel waar we wonen.

Demy vond het schitterend, ze zat stil te genieten van alles wat ze dag en meemaakte.

Demy1

Na de landing kwam demy uitgelaten mij alles vertellen op haar manier.
Ze had een big smile op haar snoet ( zoals op foto).

Bedankt stichting de Hoogvliegers voor deze mooie vlucht en middag.
Hier kunnen we heel lang van na genieten.

Groetjes Demy en haar ouders.