Eva van Dijk

30 mei 2009

Eva (de herkansing)

Lelystad  Zaterdag 30 Mei 2009

Na een wat bewolkte Hoogvliegersdag  van 4 April op Lelystad, waar Eva niet heeft kunnen vliegen,kregen we een herkansing.

Onze piloot (René Bins) nam contact met ons op, of we zin hadden om te gaan vliegen. En dat hadden we.

Dus vol goede zin op naar Lelystad waar het nu mooi onbewolkt weer was. Tijdens de kennismaking kreeg Eva nog een mooi T-shirt en cap,

en kregen we te horen welke route we gingen vliegen.

En toen op weg naar het vliegtuig. Eva had er wel zin in.

Daar nog de gebruikelijke statie portret.

En hop het vliegtuig in.

En toen sloeg de vreugde om in paniek en durfde Eva echt niet meer.

Na overleg met René hebben we besloten om dan maar niet met Eva te gaan vliegen, maar met zusje Iris en vader Jeroen.

Iris werd toen opeens 2de  piloot en vond dat heel spannend. Na een half uurtje vliegen kwamen we heel trots weer  terug, Iris vond het geweldig. Het vliegen zelf vond ze niet eng maar ze had wel gemerkt dat ze hoogtevrees had.
Recht naar beneden kijken was hartstikke eng!

We zijn via Lelystad, dijk Enkhuizen/Lelystad naar Harderwijk  dolfinarium weer terug gevlogen.

Het was heel erg jammer dat Eva niet durfde, maar in de auto zij ze dat ze heel bang was en het niet erg vond dat ze niet ging vliegen.

Iris vond het een geweldige ervaring en was diep onder de indruk van de hoogte.

Onze dank gaat uit naar Stichting Hoogvliegers en onze piloot René Bins voor het mogelijk maken van deze ervaring.

Eva, Iris, Monique en Jeroen Willems van Dijk.

Stichting Hoogvliegers schrijft:

Eva, wat ben jij dapper en stoer dat je gewoon eerlijk zegt dat je niet durfde. In onze ogen ben je dan een ECHTE Hoogvlieger.