Pim de Langhe

13 juni 2009

Hallo Stichting Hoogvliegers!

Wat een weekend! Mooi weer en een heleboel avonturen! Kijk maar mee…

Zaterdag gingen we met Stichting Hoogvliegers naar Hilversum om met een sportvliegtuigje te vliegen. Najah ging mee als extra begeleiding en om foto’s te maken, ook zij mocht (onverwacht) mee.

Ons vliegtuig, het Eij

We moesten een koptelefoon op tegen het lawaai. Pim vond het best wel eng, het duurde lang voor we gingen opstijgen en hij wist niet wat er ging gebeuren.

Pim vond het allemaal nogal spannend, maar werd  relaxter toen we boven waren, maar hij was heel stil… Pas beneden, kreeg hij een heleboel praatjes!

Pim krijgt z’n Hoogvliegers- en luchtdoop-diploma van Marielle, onze piloot. Wat een prachtige dag!
Daarna nog vliegtuigen kijken op het vliegveld.
Toen we thuis kwamen, was Pim helemaal total loss, moe, huilerig, veel meegemaakt….
Dus gewoon lekker op z’n kamertje gespeeld en nix meer gedaan die dag….

Stichting Hoogvliegers, dank je wel voor deze prachtige ervaring!!! We zullen dit nooit vergeten!

Dikke kus van ons, Pim, Elke en Najah X