Romy Kaloudis

14 oktober 2008

Romy de Hoogvlieger

Piloot Hans Bunt doet verslag:

Romy Kaloudis de hoogvlieger.

Dinsdag, 14 oktober werd Romy in een zonovergoten namiddag Hoogvlieger! Bij de eerste kennismaking met Romy, haar ouders en haar zus riep Romy eerst een paar keer ”Nee” maar zeker nadat Romy haar Hoogvliegers T-shirt had aangetrokken werden we toch vriendjes en toen direct…. naar de Cardinal en het avontuur. Romy wist precies wat haar te wachten stond en vooral wat ze wilde: Achterin zitten, samen met haar zus

Het was redelijk druk in Seppe, er stonden drie toestellen voor ons op de taxibaan dus ruim de tijd voor de checks terwijl Romy de intercom uitvoerig luid en duidelijk testte. Na take off hebben we direct koers gezet naar Zevenbergen, de woonplaats van Romy, met Romy’s vader aan de controles.

Gefascineerd keek Romy naar haar huis, terwijl wij daar rondjes draaiden waar zij maar geen genoeg van kon krijgen.

Na vier rondjes hebben we nog even Breda op hoogte bezocht en daarna terug naar Seppe. Al die tijd bleef Romy ademloos naar buiten kijken

Na de vlucht ging Romy direct naar een stoel op het terras en heeft daar nog een tijdje naar de vliegtuigen zitten kijken

te moe om haar brevet te tekenen maar daar zal ongetwijfeld thuis op een rustiger moment weer de energie voor hebben.

Wederom een heel geslaagde hoogvliegdag.

Hans Bunt

Nog enkele foto's die we mochten ontvangen van de familie: