Jay Verwaaijen

13 augustus 2009

hallo

mijn vader had mij opgegeven bij stichting hoogvliegers,binnen enkele weken kregen we een telefoontje van rens verhoeven de piloot.
ik mocht met hem mee vliegen en op 13 augustus was het zo ver.
s'morgens al vroeg opgestaan want ik kon niet wachten maar we zouden pas om 2 uur vliegen.
toen ging de telefoon,het was rens of we niet eerder konden vanwege de weers verwachting.
natuurlijk konden wij eerder. dus opweg naar budel.
daar stonden joke en rens verhoeven op ons te wachten.
na ons eigen te hebben voorgesteld kreeg ik nog een pet en een t shirt van hoogvliegers.
en toen was het zo ver op naar het vliegtuig,het werd toen wel een beetje spannend.
rens heeft mij vanalles uitgelegd over het vliegtuig, en toen jawel de lucht in.
we hebben ongeveer 1 uur rond gevlogen en ik kan je zeggen het was geweldig.
dit was een fantastische dag die ik heb mee gemaakt en op het einde kreeg ik ook nog een vlieg brefet van hoogvliegers.
hierbij bedank ik rens en joke en stichting hoogvliegers voor deze geweldige dag

groetjes jay verwaaijen