Stijn Machielsen

06 september 2009
BEDANKT STICHTING HOOGVLIEGERS !!!!!

Via een klasgenootje van Stijn kwamen we bij stichting Hoogvliegers terecht. We hebben ons toen via internet ingeschreven en kregen al vrij snel een telefoontje van Pilote Isabel van Oorschot voor het plannen van een inviduele Hoogvliegerdag. Dat was op zondag 6 september om 10.00 uur op vliegveld Seppe. We hadden om 10.00 uur afgesproken in restaurant "de Cockpit". Het was mooi weer, wel wat bewolkt maar droog. We werden ontvangen door Isabel en onder het genot van een bakje koffie en de kids wat drinken kreeg Stijn een mooi shirt en pet aangereikt. Dat moest natuurlijk wel even aangetrokken worden. Ook werd de kaart erbij gepakt voor welke route er werd gevlogen. Stijn liet het op zich af komen maar vond het allemaal wel heel erg spannend. Toen iedereen er klaar voor was ging Isabel nog wat spullen ophalen en vervolgens zijn we samen met haar naar de toren gelopen. Daar zit een man die vanuit luchthaven seppe alles regelt. Isabel heeft bij hem gemeld dat ze een lokale vlucht ging maken. En nu op naar het vliegtuig voor een spannende vlucht. Het vliegtuig even goed gecheckt en gekeken of er nog voldoende brandstof in zat. Alles was goed dus instappen maar. Stijn heeft samen met zijn papa en broertje Timon de vlucht gemaakt. Eerst even uitleggen hoe alles werkt en toen de motor aan klaar voor vertrek. Ze hebben een rondje gemaakt over onze boerderij en de Biesbosch en natuurlijk heeft Stijn ook nog mogen sturen. Geweldig vond hij dat. Weer terug op luchthaven Seppe kreeg Stijn nog een Hoogvliegers diploma en daarna hebben we Isabel bedankt voor de onvergetelijke vlucht en afscheid van elkaar genomen. Pilote Isabel, het was super !!

WIJ WILLEN STICHTING HOOGVLIEGERS, ISABEL VAN OORSCHOT EN IEDEREEN DIE DEZE ONVERGETELIJKE DAG TOT STAND HEEFT GEBRACHT HEEL HARTELIJK BEDANKEN EN DAT ER NOG VEEL MEER KINDEREN VAN ZO´N DAG MOGEN GENIETEN.

Groetjes van Stijn Machielsen
en familie