Sem Koolen

03 oktober 2009
Beste mensen van Stichting Hoogvliegers,

Wij kijken terug op een geweldige dag, want ondanks het ontbreken van de zonnige zonnestralen, genoten wij vooral van al die lachende en stralende gezichten om ons heen!

Voor vele kinderen onder ons vandaag even geen zorgen, verdriet en pijn, maar wel voor 1 dag piloot!!

Wie wil dat nu niet?

Vliegen in een helikopter, spuiten als een echte brandweerman of vrouw, een ritje als bijrijder in een prachtige truck!

Ook Sem behoorde tot één van de gelukkigen die onlangs uitgenodigd werd voor deze dag.

sem5

En hij heeft het verdiend!

Na een jaar waarin grote zorgen en vele tegenslagen de revue passeerde eindelijk eens een zorgeloze dag voor de boeg!

En wat voor een dag!!

Sem en wij hebben intens genoten en dat zegt voor ons al genoeg.

Ik stuur gelijk een paar foto`s mee!

Alles was ook nog eens tot in de puntjes toe goed verzorgd.

Fantastisch!

De stichting Hoogvliegers, de piloten, de brandweer, de clown, het echtpaar met de therapiehonden en zelfs de vrachtwagenchauffeurs & natuurlijk al die andere lieve begeleiders en sponsoren:

BEDANKT!

Dankzij jullie kregen al deze kinderen - waaronder Sem -  een onvergetelijke dag aangeboden.

Wat een prachtige missie!

Hartelijke groeten van jullie nieuwe “hoogvlieger piloot”

Sem  Koolen

en ook namens zijn passagiers
Papa Ronald,
Broertje Noah
Mama Nancy
& zijn begeleidster voor deze dag Nicole D.

sem1

sem2