Andrew Busscher

31 oktober 2009
Na een wegens weersomstandigheden uitgestelde afspraak was het op zaterdag 31 oktober zover dat Andrew (samen met zijn vader) vanaf vliegveld Hilversum mocht gaan vliegen.

andrew0

Zijn piloot Dennis legde van tevoren heel duidelijk met een modelvliegtuigje de werking van het echte vliegtuig uit.

andrew2

De start werd met een half uur uitgesteld, omdat er een vliegtuig met reclamesleep van Hoogvliegers.nl verwacht werd.

andrew3

Toen die langsgevlogen was, stegen we op, op weg naar Andrew z'n woonplaats Amersfoort. Andrew z'n moeder was zo slim geweest om thuis een gele deken op het dak te leggen, zodat we ons huis eigen konden terugvinden. Dat was maar goed ook, want van bovenaf in een heen en weer zwenkend vliegtuig zijn de kleine huisjes beneden moeilijk te herkennen.

Het was erg leuk om alles in de omgeving van boven af te zien. Ook station Amersfoort was heel mooi te zien. Na Amersfoort vlogen we via het Gooimeer weer geleidelijk terug naar vliegveld Hilversum. Onderweg konden we het Muiderslot nog heel goed zien liggen. Ondanks een wat nevelige lucht is het een prachtige vlucht geweest.

andrew1

andrew4