The Pilot Shop

06 oktober 2010
pilotshoplogo

Doe mee aan de fotowedstrijd van Ko Piloot en maak kans op een waardebon van € 250,--

pilotshop2

Wat je moet doen is het volgende: koop een Ko en maak van Ko de mooiste foto die je ooit hebt gemaakt !

Ko kun je online bestellen bij Stichting Hoogvliegers en The Pilot Shop. Alle opbrengsten uit de verkoop van Ko zijn natuurlijk voor Stichting Hoogvliegers. Door het kopen van een Ko val je al in de prijzen ... namelijk een Ko-Piloot en je ondersteunt het werk van Stichting Hoogvliegers.

The Pilot Shop verwacht dat jullie schitterende foto's zullen insturen en heeft daarom voor deze wedstrijd drie fantastische prijzen beschikbaar gesteld.

Koop een Ko Piloot (bij Stichting Hoogvliegers of The Pilot Shop) en maak foto's van Ko. Je kunt je inzendingen sturen naar ko@pilotshop.nl . De sluitingsdatum van deze fotowedstijd is zaterdag 16 april 2011.

Op zaterdag 7 mei 2011 zullen de winnaars bekend worden gemaakt op "The Pilot Shop's OpenHouse" waar de mooiste foto's getoond worden. De prijzen zijn drie waardebonnen van elk € 250,--, te besteden in The Pilot Shop.

Ko Piloot is de mascotte van de Stichting Hoogvliegers. Voor meer informative over de Stichting Hoogvliegers ga je naar www.stichtinghoogvliegers.nl

Be safe up there

Sincerely,

Peter Mundy, Paul Stienstra, Sander Pheijffer