Verjaardag KLM

03 september 2012
SHKL01

Hoe vaak gebeurt het dat een jarige zo'n grote traktatie geeft dat het eigenlijk een mega groot cadeau is ? Voor ons gebeurt dat in ieder geval 6 oktober aanstaande ! In verband met de 93e verjaardag organiseren de KLM en Stichting Hoogvliegers een zeer speciale verjaardags- vlucht. Wij gaan deze 93e verjaardag vieren door +/- 55 nieuwe Hoogvliegertjes een unieke beleving mee te laten maken.

Deze week zijn alle laatste puntjes op de juiste plaats gezet. En dat betekent dat wij het eindelijk aan onze mascotte KO-piloot mochten vertellen! Misschien moesten we dat eigenlijk maar niet doen want door zijn vrolijkheid kan hij nu nog moeilijker in slaap komen. Hij gaat de komende maand wéér heel veel unieke vliegtochtjes maken en dan ook nog deze hele speciale vlucht, super tof!

KO-piloot zal ervoor zorgen dat de +/- 55 kinderen een unieke ervaring zullen beleven in een groot vliegtuig dat dagelijks honderden mensen door heel Europa vervoerd. Hij zal zelf niet achter het stuur zitten want dat doen vrienden van hem! Zo kan hij zelf de vlucht meebeleven met de kinderen en ook in de cabine een ‘oogje in het zeil houden’. Maar natuurlijk let hij er ook echt wel op of ze de juiste kant op vliegen! Zo zal hij zelf een route over Nederland uitstippelen zodat er veel leuke dingen gezien kunnen worden ( als er maar geen wolkjes zijn ! ).

Vorig jaar kregen wij als Stichting Hoogvliegers eenzelfde cadeau van de KLM ! Het is dan ook fantastisch dat wij dit wéér kunnen organiseren. Wil je weten hoe het die dag ging ? Zie onderstaande foto's + verslag van de Celebration Flight 2011.

Stichting Hoogvliegers is trots op de nauwe band met de KLM. Een van de vele trotse partners die vanaf het begin voor ons heeft klaargestaan en dat ook nu weer doet in deze moeilijke tijden. Wij hopen deze verhouding nog lang door te kunnen zetten in het voordeel van de nog toekomstige Hoogvliegertjes!

Hebben jullie er al zin in ? Wij kunnen niet wachten !

Foto's KLM Celebration Flight 2011 :
SHKL02
SHKL03
SHKL04

Verslag KLM Celebration Flight 2011 :

KLIK op deze link