Midzomer event

14 maart 2009
Midzomer Event 2009
Na het succes van vorig jaar is ook voor 2009 weer een Midzomer Event gepland op het Arnemuidse vliegveld. Op 13 juni dv. is het weer zover en kunt u vanaf 10.00u terecht. Zo kunt u er goedkoop een rondvlucht doen waarvan een gedeelte van de opbrengst ten goede komt aan de Stichting Hoogvliegers. U kunt hierbij zelfs kiezen tussen een helicoptervlucht en een vlucht met een normaal vliegtuig. Naast vliegtuigen staan er ook allerlei mooie auto`s opgesteld van Alfa Romeo, Ferrari, Saab en Seat. Vervolgens is er ook voor de kinderen allerlei leuks te beleven met springkussens en dergelijke.
De helicoptervluchten worden overigens uitgevoerd door Prince Helicopters, telefoon 0111-415703. De normale vluchten worden door de organisatie van het Midzomer Event verzorgd, kaarten zijn eventueel ook verkrijgbaar in de voorverkoop bij RJ Keukens en autobedrijf Melse in Goes (vanaf zo`n half mei).
Op het terrein staan weer verschillende pagodetenten opgesteld met presentaties van de bedrijven die deze dag mogelijk maken. Dit zijn bijvoorbeeld de Rabobank, Drukkerij Meulenberg, autobedrijf MelseNotaris Herwig en RJ Keukens. Meer informatie over het evenement en de deelnemers vindt u op http://www.midzomerevent.nl/
De Stichting Hoogvliegers is trouwens ook op het evenement aanwezig met een presentatie. Ook zullen ze enkele vluchten uitvoeren. Deze Stichting zorgt er voor dat kinderen met een chronische of levensbedreigende ziekte een onvergetelijke dag krijgen door middel van een rondvlucht waarbij ze ook zelf mogen sturen. Voor één dag piloot!  Meer informatie vindt u op de site www.stichtinghoogvliegers.nl