LKC Rally

19 september 2008

Hoogvliegersdag Drachten 2009

Vorig jaar zijn we benaderd door de LKC Commissie. Na lange stilte ontvingen we verheugd onderstaand bericht:

"Ruim een jaar geleden heb ik de eerste contacten gehad met uw voorzitter; dat was kort na afloop van de rally van vorig jaar toen we een nieuw goed doel moesten bepalen. Van mij kwam toen het voorstel uw stichting voor de rally 2008 te sponsoren. In dat verband heb ik toen contact gezocht om de mogelijkheden te bespreken."

Die mogelijkheden zijn op het moment van schrijven (19 sept 2008) besproken en besloten is om samen naar een leuk evenement te werken waarbij het chronisch zieke kind centraal staat en gaat (Hoog)vliegen.

Blij verrast waren we met het aanbod om langs te komen afgelopen zondag 14 september tijdens de finish van de rally en vertegenwoordigers van de stichting, zijnde Mieke Link en Wiendeld Visser, mochten een cheque ter waarde van 8000 euro in ontvangst nemen.

FANTASTISCH en met die sponsoring is een mooie Hoogvliegersdag op Drachten ook gegarandeerd.

Wij gaan ervoor en gaan u op de hoogte houden van de ontwikkelingen. Rechts zullen we alle media berichten plaatsen.

Wij danken de LKC Commissie voor deze fantastische sponsoring en samenwerking!