KLM Wolkenridder

24 april 2009

Stemmen voor Stichting Hoogvliegers

Stichting Hoogvliegers doet graag een gooi naar de Grote Gift 2009 die het 3M Fonds jaarlijks schenkt aan een goed doel in Nederland. Vorig jaar haalde de stichting, die wordt gesponsord door KLM, de Top-10. Dit jaar gaan ze voor de Top-5 én de hoofdprijs. En daarbij is alle hulp welkom.
Om kans te maken op de Grote Gift van 50.000 euro moet Stichting Hoogvliegers, die als doel heeft terminaal zieke kinderen zelf te laten vliegen, allereerst in de Top-3 van de categorie gezondheid staan. In totaal zijn er vier categorieën, met allemaal een Top-3. De twaalf goede doelen strijden vervolgens om een plek in de Top-5, waaruit een professionele jury uiteindelijk de grote winnaar kiest.
De winkansen van de stichting vergroten? Dat kan en stem Stichting Hoogvliegers. ‘Internetstemmen tellen het zwaarste’, vertelt een medewerker van 3M Nederland, dat vorig jaar het 3M Fonds oprichtte.