PERSBERICHT - 18 mei 2009 - Stichting Hoogvliegers start ambassadeurs programma

18 mei 2009

Stichting Hoogvliegers start ambassadeurs programma

Met de aanstelling van F16 demo piloot Ralph “Sheik” Aarts, Koninklijke Nederlandse Luchtmacht, tot eerste officiële ambassadeur van Stichting Hoogvliegers, heeft Jeroen Engelkes de aftrap gegeven voor een nieuw charme offensief voor zijn stichting.

Stichting Hoogvliegers heeft het doel chronisch en terminaal zieke kinderen voor één dag piloot te laten zijn en zelf te mogen laten vliegen. In 2008 vlogen er bijna 700 kinderen en hopen in 2009 minstens duizend kinderen te laten vliegen.

Engelkes, oprichter en voorzitter van Hoogvliegers; “we hebben Sheik gevraagd om Stichting Hoogvliegers een warm hart toe te dragen en ons te willen promoten in het dagelijks leven. Het was een volmondig JA, en daar zijn wij erg blij om. Sheik promoot nu de Nederlandse Luchtmacht wereldwijd en het is natuurlijk fantastisch als we een stukje kunnen meeliften op zijn succes”

Sheik Aarts; “Het is een eer gevraagd te worden als ambassadeur voor een stichting met zulke goede bedoelingen. Dit wil ik dan ook graag doen en waar ik kan zal ik me zeker gaan inspannen voor de stichting deze te promoten”

Met het instellen van het ambassadeurschap hoopt de stichting nog meer aandacht te krijgen en meer deuren te openen om de kinderen de dag van hun meestal al korte leventje te bezorgen.

Engelkes; ‘het is fantastisch hoeveel medewerking we krijgen van iedereen, nu Sheik die zich gaat inspannen, maar ook niet te vergeten het hele vrijwilligers team rondom de stichting. Wij hopen de stichting een enorme boost te gaan geven met het ambassadeur schap en onze prognose ver te overtreffen de komende jaren’

Meer info; www.stichtinghoogvliegers.nl

specifiek: http://www.stichtinghoogvliegers.nl/index.php/Website/Wie-zijn-wij/ambassadeurs