Cocody Party Centrum

Zondag 5 juli
van 13.00 - 18.00 uur
Gratis entree

Kom gezellig genieten van deze dag op het terras onder het genot van een hapje en een drankje!

Veel spetterende acitviteiten: Illusionisten acts; Broadway Experience; loterij; schilderbelevenis voor de stichting en natuurlijk informatiepunt over Stichting Hoogvliegers.

Diverse activiteiten voor de kinderen: luchtkussen, ritje in een amerikaanse oldtimer, schminken, ballonnenclown, film vertoning en nog veel meer.

Wij zien u graag 5 juli.
Tot dan!

Wie organiseert?

Een groep van vijf studenten die elk een verschillende opleiding volgen hebben in het kader van een project gekozen deze benefietdag te organiseren.

Door hun diverse opleidingen is het een groep met veel kennis verdeeld over verschillende vakgebieden.

Samen organiseren zij deze dag voor voor stichting Hoogvliegers.

Voor meer informatie over het evenement, deze groep studenten en hun doelstelling kijk op: www.benefiethoogvliegers.tk

Wat is Stichting Hoogvliegers?

Een stichting die zich inzet voor chronisch -en ernstig zieke kinderen. Ze organiseren hoogvliegerdagen voor deze kinderen. Er zijn grote hoogvliegerdagen die minimaal één keer per jaar worden georganiseerd en individuele hoogvliegerdagen. Het doel is om zo veel mogelijk zieke kinderen die dag de lucht in te sturen in sportvliegtuigjes, dubbeldekkers en helikopters. Bij individuele hoogvliegerdagen is de dag voor één ziek kind dat lid is van de stichting. Deze mag dan met een klein vliegtuig de lucht ingaan en mag soms ook het vliegtuig zelf besturen.

De stichting wil deze zieke kinderen iets bieden wat zelfs voor de meeste gezonde kinderen niet is weggelegd. De kinderen vergeten even hun ziekte en genieten van alle spanning en sensatie.

Per kind is gemiddeld € 100, - nodig per vlucht. Per jaar wordt 300 tot 500 kinderen een vlucht aangeboden. Het budget per jaar komt dan op €50.000,-. Daarnaast bedraagt de aanschaf van een ambulancevliegtuig ongeveer € 200.000,-.

Om Stichting Hoogvliegers te steunen wordt de benefietdag georganiseerd. Het doel is om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de hoogvliegerdagen.

Meer informatie vind u op http://www.stichtinghoogvliegers.nl

bron © Cocody website