VOMAC

24 februari 2010
vomac

Vanaf aanstaande zondag, 28 februari, zullen een aantal Volvo-liefhebbers per auto (Volvo's uiteraard) naar de Poolcirkel vertrekken om aldaar deel te nemen aan de Vomac (Volvo Owners Meeting at the Arctic Circle).

We hebben een website (www.vomac-nl.com) gemaakt om onze belevenissen gedurende deze twee weken durende reis bij te houden, om foto's en filmpjes te maken etc etc. We op het idee gekomen om een aantal reclamebanners te plaatsen en de opbrengsten hiervan (volledig, zonder inhoudingen) te storten op de rekening van de Stichting Hoogvliegers.

Indien er bedrijven zijn die willen sponsoren, dan gaan we er extra banners bij plaatsen.

Neem vrijblijvend contact op: klik hier

We hopen dat we spoedig een mooi bedrag naar de rekening van Stichting Hoogvliegers kunnen overmaken.