Ko Piloot - PH-TRA deel 2

22 oktober 2010
22 oktober 2010 - PH-TRA deel 2.

Hallo :Hier deel 2 van KO piloot op bezoek ( aan het werk ) vanaf Rotterdam the Hague Airport.

kophtra07

Zaterdag 16 oktober moest ik weer langs komen bij die spuitgasten en ja hoor

HELP !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hebben die gasten ook het laatste eruit gesloopt. En wie kon het weer opruimen ja hoor ik weer

Moet je kijken wat een berg weer en zwaar echt niet normaal.

kophtra02

Maar goed het is voor mijn Trailer dus vooruit maar weer.

Maar ik heb ook GOED nieuws ze zijn al weer aan het opbouwen, er komt een nieuwe vloer in kijk maar dat is voor het nieuwe zeil wat er in komt.

kophtra08

kophtra09

Hier nog een nieuwe hulp Ronald en weet je wat ik hoorde hij gaat een nieuwe keuken in de trailer maken is dat  niet SUPER GAAF. En ook nog een plek voor onze fotograven zodat ze alles op hun laptops kunnen zetten

kophtra03

hier nog op de oude bank ook die wordt nieuw gemaakt door de vader van Bas , ik wordt hier zo blij van.

kophtra06

SORRY Ben : hier gaat je AIP , maar wees gerust hij komt er weer in

kophtra04

Hier de nieuwe vloer zie straks helemaal niets meer van,

kophtra05

kophtra09

maar ja het moest gebeuren en weet je er zitten 800 schroeven in en Rene belde me nog ze hebben dinsdag avond de vloer er helemaal in gemaakt en ook al wat afvoeren en waterleidingen  voor het keukentje gemaakt en dat is weer gesponsord door de firma Huisman Uit Reeuwijk.

Nou dat was ie weer even tot de volgende en O JA maandag komt de GOM de trailer schoonmaken GAAF HE

Groetjes van KO van Rotterdam

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin