Ko Piloot - Egypte

29 oktober 2010
29 oktober 2010 - Egypte.

Hallo allemaal,

Ik ben in Egypte geweest, lekker joh!! Hier in Nederland wordt het alsmaar kouder en kouder en daar is het gewoon nog lekker 30 graden.

Moest wel weer vroeg m'n bedje uit maar ja..... je moet er wel wat voor over hebben hè? Ik mocht mee met een purser in een groen pak die ook al vrijwilliger is bij de Stichting Hoogvliegers. Zijn er nog mensen die dat niet zijn?????

De vlucht moet worden voorbereid dus map op tafel, papieren erbij en daar gaan we

P1010335

Best wel streng joh, de purser ging de rest van de stewards en stewardessen ondervragen over allerlei moeilijke dingen. Ze moeten echt alles weten als er iets gebeurd. Wat doe je in geval van? Waar moet je zoeken als er dit gebeurd, wat doe je met met dat? Het ging maar door maar mooi om te zien dat iedereen precies weet wat hij of zij moet doen in geval van nood. Geeft een veilig gevoel!

Over de vlucht valt weinig te vertellen, ik was zo moe dat ik de hele weg heb geslapen.

Na de vlucht gaan ze altijd met z'n allen nog wat drinken, nootjes eten en kletsen. Wat een jammie Kerosine hebben ze bij Trans ze ik werd er wel een beetje Tipsie van hoor,

P1010336

vandaar dat ik snel daarna heerlijk in een bedje lag te slapen ahhh.

P1010337

De volgende ochtend wilden we eerst naar het strand maar daar waait het altijd zo dus besloten we toch maar bij het zwembad te gaan liggen. HEERLIJK!!!!

P1010338

Eigenlijk wilden die gekke meiden dat ik ging snorkelen maar verder dan een foto met snorkel en duikbril durfde ik niet hoor, ik ben toch gemaakt om te vliegen??

P1010339

Na een heerlijke dag in de zon zijn we weer terug gevlogen naar Schiphol en daar ga ik weer lekker wachten op m'n volgende avontuur!

Veel liefs:

Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin