Ko Piloot - PH-TRA deel 4

11 november 2010
11 november 2010 - PH-TRA deel 4.

Hallo KO fans: jawel zoals beloofd hier deel 4 van de PH-TRA

kophtrapart49

Mensen ben ik even een weekje niet geweest en wat denk je, staat het keukentje er al in, en heeft René zijn collega Gianni ( die is een kei met stroom  ) ook even in het project betokken en hij heeft allemaal nieuwe stopcontacten gemonteerd.

kophtrapart41

kophtrapart42

Netjes joh

kophtrapart48

Ronald heeft de keuken gemaakt met Bas samen

kophtrapart45

En vanmiddag is de kast ook nog even in de grondverf gezet.

kophtrapart47

Ze gaan maar door daar die gasten op Rotterdam Airport.

kophtrapart43

Rene heeft kontact gehad met de Firma Pakon en die komen als het goed is binnen 2 weken de vloer erin maken ( ik ben zo benieuwd hoe dat nieuwe marmoleum eruit gaat zien ) IK KAN NIET WACHTENNNNNNNNNN.

nou dat was het weer even , zijn jullie weer helemaal bij en ik weet zeker tot gauw met deel 5

groetjes van KO plioot van Rotterdam the Hague Airport.

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin