ProjectsOne 2012 - Lelystad (dag 4, 5 & 6)

06 april 2012
PO-deel2-00
Net als in 2010 en 2011, wilde ProjectsOne ons ook dit jaar weer sponsoren. Geweldig! Vorig jaar waren het nog 24 kinderen maar dit jaar gaan 36 kinderen een Hoogvliegers-ervaring beleven !!!

Het verslag van de laatste 3 van 6 Mini Hoogvliegersdagen...

Zondag 1 april
GO
Vandaag waren 5 hoogvliegers te gast bij de piloten Aad en Paul.

Samen met Aad vloog Sanne de eerste vlucht.
Ready ?

PO-deel2-01

Ja hoor, Sanne is er klaar voor!

Een half uur later is ze weer terug na een spannende vlucht.

PO-deel2-01 2

Ook Johanna vond haar vlucht erg cool die ze samen met Paul deed.

PO-deel2-03

Elke hoogvlieger krijgt na de vlucht een diploma. Dus Bas ook die nog na zit te genieten van zijn stuurmanskunsten.

PO-deel2-04

Wesley had een speciaal verzoek, hij wil naar zijn oma in Ermelo. "Kijk Paul, daar woont oma !" Wink

PO-deel2-05

Paul, Aad en hoogvlieger Dyantha die de laatste vlucht van deze dag had.

PO-deel2-06

En dan nog even gezellig napraten in de crewroom over de zeer geslaagde dag.

PO-deel2-07

Sanne, Johanna, Bas, Wesley en Dyantha, van harte gefeliciteerd met jullie diploma en we hopen dat jullie nog vaak terugdenken aan deze dag!

Zondag 15 april

NoGo

Zondag 22 april

NoGo

Zondag 29 april
GO
Na een Grote Hoogvliegersdag en 2 zondagen met slecht weer kunnen we eindelijk weer verder !

Piloten Peter en Dolf verwelkomen hoogvlieger Ian.
Dolf legt uit dat we vandaag een rondje gaan vliegen over het Dolfinarium en Walibi Holland.

PO-deel2-08

Tevens is het precies de tijd dat de bollen in bloei staan en zien we vanuit de lucht de bollenvelden mooi liggen.

PO-deel2-09

Ook mag Ian onderweg een stukje sturen. Ian doet dit heel erg goed en heeft zijn diploma dan ook dik verdiend!

PO-deel2-10

Daarna stapt Jesse binnen bij Vliegclub Flevo. Nadat Jesse zijn stoere hoogvliegers t-shirt had aangetrokken en de stoere pet had opgezet, is hij er klaar voor!
Jesse, papa en zijn grote broer gaan met piloot Peter mee vliegen.

PO-deel2-11

Na afloop wil mama natuurlijk weten hoe de vlucht geweest is. Jesse vertelt helemaal blij dat het hartstikke spannend en leuk was.

PO-deel2-12

Ook Jesse is nu, net als Ian, een echte hoogvlieger en heeft een mooi diploma gekregen van Peter.

Van harte gefeliciteerd mannen !

Zondag 6 mei
GO
De eerste hoogvlieger van 6 mei was Wesley. Wesley was wel een beetje zenuwachtig, maar had er erg veel zin om te gaan vliegen.
Op een boeiende manier zit Dolf uit te leggen wat er gaat gebeuren.

PO-deel2-13

Wesley had het erg naar zijn zin in het vliegtuig.

PO-deel2-14

Hij genoot van het uitzicht en was vooral erg enthousiast dat we over Walibi Holland vlogen !

PO-deel2-15

Wesley heeft met trots verteld dat hij een mooi filmpje gaat maken van zijn vlucht.

Li-Wei stapte ook helemaal blij binnen bij vliegclub Flevo. Vandaag gaan we dan eindelijk vliegen !

PO-deel2-16

Stoer in hoogvlieger t-shirt gaan we naar het vliegtuig. Li-Wei en broertje Lorgens zijn ook uitstekende fotomodellen.

PO-deel2-17

Ook Li-Wei heeft nu een mooi hoogvliegersdiploma !

PO-deel2-18

Deze gaat papa voorzien van een mooie plastic laag, zodat deze lang mooi blijft. Ter herinnering aan een bijzondere dag !

Wesley en Li-Wei, van harte gefeliciteerd met jullie diploma !

KLIK HIER voor alle foto's van deze dag.

Graag willen we ProjectsOne bedanken voor de sponsoring van alle vluchten, en de piloten die deze hebben uitgevoerd !!!
Verder willen we iedereen die hierbij betrokken zijn geweest, bedanken voor hun inzet !!!

Foto's van alle dagen staan overzichtelijk in een album, KLIK HIER om ze te bekijken.

Ook is er van alle dagen bij elkaar een screensaver gemaakt met 68 foto's! KLIK HIER om hem te downloaden.

PO-deel2-19