Jacques van Gool

19 juni 2010
Hallo Hoogvliegers,

Graag wil ik mezelf even kort voorstellen aan jullie.

Ik ben Jacques van Gool en ben commercieel werkzaam als toeleverancier voor de bouwsector.

Samenwonend (geregistreerd partners) en heb 2 jongens van 16 en 13 jaar oud.

In 1984 begonnen met zweefvliegen bij Illustrious te Gilze, want ook ik droomde van een carrière in de luchtvaart.

In januari 2002 heb ik de stap gemaakt naar het motorvliegen op Seppe, bij Seppe Air Service, en ben sedert oktober 2003 gebrevetteerd (PPL).

Na diverse tripjes in binnen- en buitenland werd ik geattendeerd op de werkzaamheden van Stichting Hoogvliegers.

Ervaring met jonge vliegenthousiaste had ik al opgedaan met Young-Eagle-Flights.

Mijn motivatie om te vliegen voor de Stichting Hoogvliegers zijn de gelukszalige gezichten voor, maar voornamelijk na de vlucht.

Heerlijk om te zien en te ervaren hoe jullie allemaal, net als ik, genieten van het vliegen.

Even weg uit de werkelijkheid, even dat hoofd leegmaken. Heerlijk!

Inmiddels hebben al 9 Hoogvliegertjes meegevlogen waaronder een aantal met een echte luchtdoop! Helemaal TOP.

Naast alle andere vluchten die ik maak is dit een fantastische belevenis en ervaring.

Ik hoop jullie graag persoonlijk te mogen begroeten de volgende keer voor een fantastische vliegervaring.

Tot binnenkort!

jacquesgool1