Jan Bouwmeester

20 juni 2010
Hallo ik ben Jan Bouwmeester en vlieg meestal vanaf vliegveld Hoogeveen

Bijna vanaf het begin dat de stichting hoogvliegers starte met vliegen met hoogvliegertjes heb ik mij ingeschreven bij de stichting en heb al veel hoogvliegertjes mogen vliegen.
Ik doe dat met heel veel plezier, een dagje een kind niet ziek geven, dat voelt zo goed

Het is echt geweldig om mijn hobby en soms een stukje broep te mogen delen met kinderen die ingeschreven staan bij de stichting hoogvliegers.
Wat  je dan als vlieger terug krijgt is zo waardevol. Onlangs had ik een hoogvliegertje aan boord en hij zei over de radio  "Jan jij geeft mij de mooiste dag uit mijn leven"
Dan raak je ff stil ........... en zegt alles waarom ik dit nog lang wil blijven doen voor deze hoogvliegertjes.

Ik vlieg met mijn eigen Piper Cherokee en soms huur ik een Cessna 172.
Je kan het vliegtuig bekijken op mijn blog  www.bloggen.be/vliegenmetbouwmeester

Ik vlieg al vanaf 1990 en heb eerst mijn privébrevet gehaald en in 2000 nog mijn beroepsbrevet.
Naast hoogvliegertjes vlieg ik met familie, kennissen en vrienden door Nederland en Europa.
Verder vlieg ik wel eens met een reklamesleep en maak veel vlieguurtjes bij paracentrum PCEH (www.pceh.nl) om parachutisten te droppen.

Ik woon in Nieuweroord, een dorpje vlakbij Hoogeveen

janbouwmeester