Ko Piloot - Hoogvliegersdag Eindhoven 2011

25 maart 2011
19 maart 2011 - Hoogvliegersdag Eindhoven 2011.

Hallo allemaal, sorry dat het even geduurd heeft maar maak weer genoeg mee en het is praktisch onmogelijk om alles bij te houden maar hier weer een avontuurtje hoor, vorige week beleefd en geschreven alsof het vandaag is ;-)

De wekker gaat vroeg! Vandaag mee met de fotograaf naar Eindhoven voor weer een Hoogvliegers dag!

Foto0aa1

Eerst even de spullen pakken:

Foto02

Eerst even met de trein naar Station Eindhoven en dan met de bus naar Eindhoven Airport

Foto03

Natuurlijk moet ik ook foto's maken! (en word ik zelf ook even op de foto gezet)

Foto04

Foto05

De fotograaf wilde ook wat foto's van mij maken, Dus ik moet mooi op de motor van de Koninklijke Marechaussee! En even een helm op!

Foto06

Foto07

Even met deze twee stoere Hoogvliegers op de foto

Foto08

Even de route bekijken welke de Hoogvliegers vliegen

Foto09

Ik mocht ook even bij de Brandweer kijken. Even tussen de brandslangen en even voorin een hele grote Brandweerwagen

Foto10

Foto11

Ik zag ook nog dat er een vliegtuig was dat Superwoman heet. Zou ze heel snel zijn?

Foto12

We zijn weer terug bij de fotograaf thuis nu nog de foto's uitzoeken

Foto13

En het leuke verslag van deze dag vind je hier: KLIK

Nou, tot snel maar weer....

Kus van Ko !!

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin