Ko Piloot - Pilotshop

13 april 2011
13 april 2011 - Pilot Shop.

Hallo allemaal,

Moet je nou eens wat er gebeurd is:

mundy

Nou jaaaaaa zeg...... weet je wie dat gedaan heeft? Die aardige meneer die me hier vast houdt, Peter Mundy en die is van de Pilot Shop.

Tot zaterdag a.s. kunnen mensen die mij kopen leuke foto's insturen en een prijs winnen, kijk maar even hier: klik

Ik ben benieuwd naar alle inzendingen, jullie ook??

Liefs: Ko

ps1. Stiekem wil ik ook graag avonturen met jou beleven. Bestel me snel (klik hier), dan kom ik zo snel mogelijk naar je toe en kun je onze avonturen, die van jou en mij, opsturen naar kopiloot@stichtinghoogvliegers.nl en wie weet verschijnt ons avontuur dan ook hier in mijn weblog!!

ps2. Ook kun je dan mee doen met de Ko fotowedstrijd met kans op 250,-- opgezet door The Pilot Shop (klik hier)

ps3. Willen jullie ook vriendjes met me worden en mij volgen? Klik op onderstaande plaatjes en voeg me toe als vriendje en volg mijn avonturen!

Hyves twitter facebook linkedin