Stichting Hoogvliegers vliegt nu ook op Bonaire

28 februari 2021

Gisteren, 27 februari 2021, was er een primeur op Bonaire (Caribisch Nederland), Lwindomar heeft als eerste co-piloot gevlogen met Stichting Hoogvliegers.

Stichting Hoogvliegers is een Nederlandse stichting die als doel heeft om zieke of gehandicapte kinderen (6 tot en met 17 jaar) een bijzonder en onvergetelijk avontuur te laten beleven. Zelf een vliegtuig besturen! Een dag zonder zorgen, zonder ziekte of handicap, een dag waar ze boven zichzelf uitstijgen en meer dan bijzonder zijn, een dag die ze nooit meer vergeten.

Lwindomar is gek van vliegtuigen en volgens zijn moeder keek hij al dagen uit naar de vlucht. Lwindomar mocht van Piloot Nigel de checklist oplezen en ook een stukje vliegen!

De vluchten worden mogelijk gemaakt door donateurs van Stichting Hoogvliegers, ouders en verzorgers van kinderen binnen de doelgroep kunnen kinderen aanmelden via deze website, klik hier.

Piloten Nigel Paul en Arthur Korevaar verzorgen de vluchten op Bonaire op dit moment.